Pomiń nawigację

Działalność zagraniczna

 Internacjonalizacja jako element podwyższenia konkurencyjności spółki Bester Sklejki. 

Beneficjent

 Bester Sklejki Sp. z o.o. 

Wartość projektu

43 050,00 PLN

Wartość dofinansowania

28 000,00 PLN

Programu operacyjny

Polska wschodnia

Działanie

Internacjonalizacja MŚP

Opis projektu

Celem projektu było zbudowanie rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych. Firma Bester Sklejki istnieje na rynku ponad 30 lat. W ofercie firmy znajduje się kilkadziesiąt wzorów sklejek oraz meble i elementy wystroju wnętrz. Produkcja odbywa się zarówno w oparciu o wzory autorskie, jak i produkty według indywidualnych zamówień klientów.

Projekt internacjonalizacji obejmował sprzedaż produktów na nowych rynkach, głównie na rynku niemieckim i szwajcarskim. Firma na imprezach targowo-wystawienniczych dotyczących przemysłu meblarskiego, prezentowała ofertę mebli gotowych oraz ofertę akcesoriów dekoracyjnych, wystroju sal konferencyjnych, ścianek działowych i wygłuszających.

Internacjonalizacja przedsiębiorstwa Bester Sklejki byłą idealną okazją do zaprezentowania produktów oraz pozwoliła nawiązać kontakty biznesowe.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Polska Wschodnia
  • Nazwa działania: 1.2 Internacjonalizacja MŚP
  • Nazwa projektu: Internacjonalizacja jako element podwyższenia konkurencyjności spółki Bester Sklejki. 
  • Nazwa Beneficjenta: Bester Sklejki Sp. z o.o. 
  • Wartość projektu: 43 050,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 28 000,00 zł