Działalność zagraniczna

Rozwój eksportu poprzez promocję marki produktowej Greenvit na rynkach międzynarodowych

Beneficjent

GREENVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wartość projektu

319 000,00 PLN

Wartość dofinansowania

239 250,00 PLN

Programu operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

Greenvit sp. z o.o. jest producentem wysokiej jakości ekstraktów roślinnych. To firma rodzinna założona w 2010 roku. Tworzą ją specjaliści z bogatą wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie biotechnologii, produkcji oraz handlu ekstraktami roślinnymi i surowcami naturalnymi. Oferta firmy obejmuje wyciągi z roślin w formie płynnej, gęstej i suchej oraz z wykorzystaniem różnych nośników, takich jak np. woda, etanol, glikol propylenowy, gliceryna czy olej roślinny. 

Gotowe preparaty otrzymuje się m.in. z takich ziół jak: aronia, babka lancetowata, chmiel, czarny bez, czystek, dzika róża, głóg, jeżówka, kozłek lekarski, kwiat lipy, melisa, mięta pieprzowa, morwa biała, podbiał pospolity, pokrzywa, porost islandzki, prawoślaz, rumianek, skrzyp polny, szałwia lekarska, tymianek i wiele innych. Szeroka oferta skierowana jest do przemysłu farmaceutycznego, spożywczego oraz paszowego.

W ramach niniejszego projektu firma wykorzystała swój potencjał oraz dofinansowanie PARP w celu promocji własnej marki za granicą. W pierwszej kolejności zainwestowano w usługę szkoleniowo-doradczą, która umożliwiła beneficjentowi zdobycie wiedzy niezbędnej do efektywnej ekspansji zagranicznej (m.in. na ówczesny rynek perspektywiczny USA). Finalnie podjęto działania promocyjne na targach Vitafoods Europe & Finished Products 2018 i 2019 w Szwajcarii, CPhI China BioPh China 2019 w Chinach oraz na targach BIO International Convention 2019 w Stanach Zjednoczonych. Marka Greenvit pojawiła się na amerykańskim rynku również w ramach indywidualnej misji wyjazdowej.

Na sukces i wzmocnienie wizerunku marki wpłynęło również własne zaplecze B+R, dzięki któremu firma może samodzielnie opracowywać nowe, innowacyjne ekstrakty roślinne (w tym także produkty patentowe), pożądane przez wybrane rynki zagraniczne.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
  • Nazwa projektu: Rozwój eksportu poprzez promocję marki produktowej Greenvit na rynkach międzynarodowych
  • Nazwa beneficjenta: GREENVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Wartość projektu: 319 000,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 239 250,00 zł