Internet w firmie - firma w internecie

Rodzaj publikacji: Poradnik

Rok wydania: 2001

Język: PL

ISBN: 83-88802-22-4

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Przedstawiamy publikację będącą zbiorem artykułów dotyczących roli Internetu w działalności małego i średniego przedsiębiorstwa. Przedstawione zostały rodzaje dostępu do Internetu, dostępne usługi, aspekty prawne rozpowszechniania informacji elektronicznej i wiele innych.

Prezentowane w publikacji artykuły powstały podczas przygotowań do cyklu 16 seminariów w ramach realizacji polityki "Kierunki działań Rządu wobec małych i średnich przedsiębiorstw do 2002 roku".

Spis treści

1.Wstęp do ePolski
2.Podstawowe usługi w Internecie
3.Usługi dostępne w Polsce za pośrednictwem Internetu
4.Rodzaje i koszt połączeń
5.E-strategia
6.Marketing w Internecie
7.Metody wspierania rozwoju przedsiębiorczości przez samorząd lokalny
8.Handel elektroniczny a prawo
9.Załączniki

Inne publikacje, którę mogą Cię zainteresować

Ocena internacjonalizacji krajowych przedsiębiorstw z obszaru specjalizacji KIS - raport końcowy

Raport

Ocena internacjonalizacji krajowych przedsiębiorstw z obszaru specjalizacji KIS - raport końcowy

Zobacz
Benchmarking systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji oraz procesu przedsiębiorczego odkrywania Benchmarking na poziomie międzynarodowym

Raport

Benchmarking systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji oraz procesu przedsiębiorczego odkrywania Benchmarking na poziomie międzynarodowym

Zobacz
Raport końcowy Benchmarking systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji oraz Procesu Przedsiębiorczego Odkrywania Benchmarking na poziomie regionalnym

Raport

Raport końcowy Benchmarking systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji oraz Procesu Przedsiębiorczego Odkrywania Benchmarking na poziomie regionalnym

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

+

Wyszukiwarka dofinansowań